maj 14 |
| ID#20150514-1 |
Data wpisu: 16 maja 2015 r., 20:30
Ostatnie zmiany: 6 czerwca 2015 r., 23:15
Opracował: SFX
Do pobrania wyniki:
5 km
KLASYFIKACJA KOBIET PO 2. BIEGU
KLASYFIKACJA MĘŻCZYZN PO 2. BIEGU
KLASYFIKACJA GENERALNA (5 km)
Ilość zawodników na mecie: 838 / 650 z Koszalina net. - czas netto br. - czas brutto
16-05-2015 | 22:51:45 | Autor: Lutek
Ale jatka ! nie mam fb!
16-05-2015 | 23:18:04 | Autor: Kryśka
Uważam, że to sztuczne nabijanie polubień i udostępnień na popularnym portalu :( nie jest to przyjemne dla osób z niego nie korzystających :( nieczyste zagranie z waszej strony
16-05-2015 | 23:21:26 | Autor: smuteczek
nie mam fb :( jestem skazany na to, że inni polubią... muszę czekać bezsilnie... a jak nie polubią, to nie poznam swojego wyniku? ;(
16-05-2015 | 23:24:31 | Autor: SFX
Nie ma się co zamartwiać. Wyniki zapowiadaliśmy na poniedziałek, a z pewnością pojawią się szybciej. Poprzez FB chcieliśmy zaprezentować też naszych partnerów - a bez nich ani rusz... chcielibyśmy, by też mieli coś ze swojego udziału w inicjatywie.
Dziś o północy wyniki pojawią się niezależnie od efektów na FB :).
17-05-2015 | 00:04:16 | Autor: Krzychu
Przecież wyniki nie sa najważniejsze liczy się zdrowy duch
17-05-2015 | 00:45:24 | Autor: Gonzales
Jest po północy a wyników nadal nie ma :(trzeba założyć profil na fb
17-05-2015 | 08:04:29 | Autor: x
a wkrótce ... wpłać dwa złote to zobaczysz wyniki... i tak dalej... BIEG BEZPŁATNY. ŻENUJĄCE
17-05-2015 | 08:05:18 | Autor: smuteczek zmieniony w zadowolenie
wyniki są dostępne, ściągnąłem po pólnocy, dziękuję bardzo za udostępnienie (w imieniu swoim i pewnie tych, którzy nie mają fb).
17-05-2015 | 08:08:24 | Autor: Biegacz
Beznadzieja, do tego jeszcze akcja z linkami sponsorów....tak zaczyna się komercja.
17-05-2015 | 08:11:57 | Autor: smuteczek zmieniony w zadowolenie
Chciałbym podać przykładowy pomysł. Ponieważ w dalszym ciągu zapisują się nowe osoby do L5 można by było na stronie www zrobić np tak, że zanim się ktoś zapisze, to wyświetli mu się plansza z prezentacją partnerów i sponsorów,dopiero potem będzie mógł się wpisać na listę.To samo mogłoby być przy wynikach.Chce ktoś oglądnąć wyniki lub je pobrać,to oglądnie najpierw partnerów.
17-05-2015 | 08:16:14 | Autor: smuteczek zmieniony w zadowolenie
oczywiście ta prezentacja nie powinna być za długa lub mocno uciążliwa (np. 1 min lub jedna plansza). Wtedy i partnerzy by coś z tego mieli, bo każdy by wiedział kim oni są, dzięki komu zawdzieczamy zabawę. Myslę, że zadowoleni byli by tez ci co nie maja fb, ci co czekają na wyniki. Powyzszy pomysł jest niezobowiazujacy, tak tylko napisalem :) mam nadzieje, ze wiadomo o co cho :)
17-05-2015 | 08:44:20 | Autor: wojas78
Ludzie, czy wy nie macie większych problemów? Jaka różnica czy zobaczysz wyniki o 24:00 czy o 8:00 rano jak wstaniesz. Czy wy naprawdę myślicie że jak bieg jest za darmo to nic nie kosztuje, sam się organizuje? Zasponsorujcie pewne elementy biegu a w zamian np. dostaniecie wyniki godzinę przed innymi?
17-05-2015 | 10:05:39 | Autor: SFX
hej. Wyniki zostały udostępnione o 23:58, więc trudno mi stwierdzić kto i dlaczego nie mógł ich pobrać od tej godziny :).
Nie popadajcie w skrajności. Już teraz możecie nam zarzucać, że robimy zbiórkę finansową, więc bieg nie do końca jest darmowy, że miasto też dorzuca parę groszy, więc każdy z mieszkańców ma w nim swój udział.
W ogóle można powiedzieć, że dlaczego mamy sponsorów. To przecież totalna komercja.
Nic to. Bieg mając 50 uczestników trochę inaczej się realizuje niż gdy ma 500 i jest o 450 więcej odmiennych oczekiwań. Zachęcam do obejrzenia archiwalnych zdjęć, by porównać i przypomnieć sobie jak było i jak jest.
Zapraszam do zapoznania się z zagwostkami realizacyjnymi przy kolejnej edycji - polecam wziąć urlop dla celów L5 (tak jak to robię) i zacząć od 6-7 rano :) do tego nie biec. Zakończyć posiedzenie przed kompem po północy w sobotę zapominając o otaczającym świecie... a na koniec przekazać rodzince, że w sumie ludzie woleliby, żeby wszystko było szybciej i lepiej.
:)
17-05-2015 | 10:06:47 | Autor: kukiz
Tu się zaczyna od drugiej strony robić komercja wokół biegania. Nie wiemy ile płacą sponsorzy, nie wiemy na co i ile idzie poszczególnych pieniędzy od sponsorów i ze zbiórek. Jest to wszystko ładnie ukryte bo Michau zaczyna realizować swój plan pod tytułem: mój nowy dochodowy biznes na bieganiu. Kioski ruchu upadają to trzeba dbać o sponsorów Leśnej bo kasa musi być. To ona tu wszystkim rządzi - to już przestają być darmowe niekomercyjne biegania tylko BIZNES.
17-05-2015 | 10:27:44 | Autor: Tomasz
W obecnych czasach ilość osób hatejących jest miarą sukcesu. Jeśli kogoś intryguje wielkość kwot wydanych na imprezy i ilość pieniędzy otrzymanych od sponsorów to polecam zrobić taką imprezę i przekonać się na własnej skórze.
17-05-2015 | 10:46:39 | Autor: Ania Lubicz
Na mdłości mnie zbiera jak czytam durne, bezmyślne wypowiedzi (oczywiście anonimowe) hejtujących baranów. Brzydko tak zazdrościć innym, że potrafią coś zrobić dla innych i świetnie to zorganizować :)
17-05-2015 | 10:49:48 | Autor: Organizator imprez
Az mnie nosi jak słyszę te wszystkie hejty!!!
Organizowałem wiele imprez i wiem ze bez sponsorów nie da rady, no chyba ze Pan Michał mił zorganizować wam bieg za własne pieniądze... Właściwie czemu nie...? Jak juz jest sponsor to z czystej przyzwoitości i kultury wypada coś o nim powiedzieć. No chyba, ze ciagle ma ktoś włączony myślenie "daj, daj, daj, mi sie należy". Nawet jeżeli kiedyś Pan Michał miałby zarabiać na biegach to co was to obchodzi..!! Wyrazicie swoją wielce wielmożną urażoną dumę nie biorąc udziału w biegach. Ja organizuje dużo mniejsze turnieje na 20-30 osób wiem ile przy tym jest pracy. Przy 800 osobach mogę wyrazić tylko podziw ze tak sprawnie to chodzi. Dla hejterow, nie podoba sie zostań w domu, ten bieg nie potrzebuje maruderów. Uważasz, ze zrobisz to lepiej rusz szanowne cztery litery i coś zorganizuj a my to ocenimy...
17-05-2015 | 11:25:28 | Autor: maciek
Do Kukiz > a może podpiszesz się z imienia i nazwiska skoro wyciągasz takie wnioski? Jesteś tylko zazdrosnym leszczem. Typowym Polakiem cebulakiem.
17-05-2015 | 12:05:52 | Autor: Krzysztof
Zamiast krytykować, polecam samemu zorganizować jakąkolwiek imprezę i zobaczyć ile to jest wysiłku, aby takie 5 km sprawiło ludziom frajdę. Do tego przyjąć "na klatę" komentarze "znawców tematu" i innych osób, którym chyba przeszkadza, że ludzie tak licznie uczestniczą w normalnej, fajnej imprezie. Polecam też zajrzeć w kieszenie innych organizatorów biegów - sprawdźmy, kto tak naprawdę na biegach zarabia. Jak ktoś krytykuje, niech podaje rzeczowe i twarde argumenty.
17-05-2015 | 12:10:26 | Autor: smuteczek zmieniony w zadowolenie
Przeklęte troll\'e, ignorujmy ich!
17-05-2015 | 12:12:59 | Autor: henryk w
trening osoba biegajaca 4 razy wtygodniu bez większych odznak zmeczenia lp-5 może przebiec w 22 minuty mój rekord Sopot 1987 5km -14 07
17-05-2015 | 12:27:34 | Autor: kukiz
Mniej kontrowersyjną formą imprez sportowych jest opłata za uczestnictwo. To powoduje, że nie trzeba angażować dziesiątek osób, którym się nie płaci za pomoc - choć ciężko pracują i jak czytamy muszą brać wolne z pracy w dniu zawodów. Można to zrobić profesjonalnie - płacąc a nie żebrząc. Po Koszalinie chodzą historie o tym jak Michau potrafi oczekiwać by mu za darmo ktoś coś wydrukował lub zrobił. A często ta druga strona nie ma na to pieniędzy i jej nie stać. Przez tę całą bezpłatność imprezy jest wielkie bagno. Widzę często jak nawet w trakcie imprezy sami organizatorzy syczą na siebie bo Michau coś chce a ktoś inny nie może. Darmowosc tej imprezy powoduje, że kupa osób musi za darmo się poświęcać. A to wszystko w imię konfliktu z tkkf - któremu koniecznie ktoś postanawia udowodnić, że za darmo jest lepiej. Nie jest lepiej jeżeli podanie wynikow biegu warunkuje się lajkowaniem sponsorów. To jest po prostu żałosny cyrk.
17-05-2015 | 12:55:59 | Autor: martin
nie wiem o co chodzi z tymi linkami ale fakt ze dzięki takim zawodom to jest gdzie się zmierzyć z innymi biegaczami. raczej nikt nie uwierzy ze organizator jest altruistą i robi to dla innych. za bardzo lansuje siebie, ale nie przeszkadza mi to za bardzo. Ten uczestnicze w płatnych biegach-fakt organizacja jest tam lepsza.
17-05-2015 | 12:57:08 | Autor: wojas78
Kukiz- ale na to jest jeszcze prostsza metoda niż opisujesz. Nie podoba się? Nie lajkuj, nie przychodz, nie biegnij i nie zawracaj gitary. Masochista jesteś, że uczestniczysz w czymś co ci się nie podoba? Czy po prostu lubisz szukać dziury w całym i ponarzekać sobie??
17-05-2015 | 12:58:06 | Autor: martin
do Henryk, oj, biegam 3-4 razy w tygodniu i nie mogę zejść poniżej 23 minut, cos Pan chyba przesadził.
17-05-2015 | 13:01:15 | Autor: Maciek
Kukiz podpisz się z imienia i nazwiska, tak to sobie każdy może pisać... Dla mnie to co robi Michał to jest coś fenomenalnego i oby miał gdzieś zdanie takich szczurów jak Ty. Odwaga Ci się z odważnikiem pomyliła..
17-05-2015 | 13:10:37 | Autor: kukiz
Pobiegłem ale nigdy bym się nie spodziewał, że dostęp do wyników biegania będę miał pod warunkiem lajkowani sponsorów. Zapewniam, że więcej w takiej szopce nie mam zamiaru brać udziału. A krytyka jest nie tylko od biegaczy - ona jest również ze strony sponsorów. To żebranie w imię bezplatnych biegów często naprawdę nisko upada. Nie mówiąc już o tym, że 30 osób robi w wolontariacie by Michau na koniec zrealizował swój plan zarobkowania na imprezach biegowych - kosztem dziesiątek osob chorujących w imię wolontariatu i swiatłych idei bezpłatnych zawodów.
17-05-2015 | 13:27:20 | Autor: Maciek
Kukiz ale ty głupi jesteś, każdy w miarę inteligentny człowiek wiedział, że niezależnie od tych lajków Michał i tak poda wyniki. Druga sprawa, krytyka od sponsorów ? Ja zauważyłem, że z każdym biegiem jest ich coraz więcej. Trzecia sprawa, przeczytaj sobie definicję wolontariatu na wikipedii.
17-05-2015 | 13:35:55 | Autor: Zosia
Wolontariat (łac. voluntarius - dobrowolny) – dobrowolna, bezpłatna, świadoma praca na rzecz innych lub całego społeczeństwa, wykraczająca poza związki rodzinno-koleżeńsko-przyjacielskie.
Wolontariusz to osoba pracująca na zasadzie wolontariatu.
Pracuje kto chce i komu to sprawia przyjemność, więc proszę się wypowiadać w czyimś imieniu.
17-05-2015 | 13:37:02 | Autor: Zosia
sorki połknęłam "nie"
Proszę nie wypowiadać się w czyimś imieniu
17-05-2015 | 14:26:38 | Autor: kazik
Jestem głupi bo wyraziłem opinię na temat sytuacji w jakiej zostałem postawiony? Wziąłem udział w biegu a potem czytam na FB, że wyniki się pojawią jak pojawi się odpowiednia ilość lajków i udostępnień. Czuję się oszukany. Komunikat był jednoznaczny - był podany warunek kiedy pojawią się wyniki. To był pewnego rodzaju szantażyk - lajkuj nas i udostepniaj to otrzymasz wyniki, na które czekasz. Nazywanie mnie głupim zostawię bez komentarza bo nie mam zamiaru się zniżać do poziomu piaskownicy.
17-05-2015 | 14:39:02 | Autor: kukiz
Mamy Was kochać, lajkować (reklamować) udostępniać (rekomendować znajomym) bo jak nie to wyników nie będzie? A wszystko pod płaszczykiem darmowych imprez i konieczności robienia sponsorom dobrze? Jestem zszokowany!
17-05-2015 | 14:49:46 | Autor: radek
zszokowany ? przede wszystkim jesteś debilem . Najlepiej jeszcze jak by Ci dopłacali za to, że przebiegniesz nie ? Idź pajacu siej zamęt gdzieś indziej.
17-05-2015 | 15:00:13 | Autor: kazik
Ach czyli jestem głupi bo wyraziłem swoją opinię. Teraz pretenduję na debila i pajaca. No cóż - biegać prawie każdy umie - ale kultury nauczyć się dużo trudniej. Pozwolę sobie zakończyć pogawedkę. Do zobaczenia na normalnych odpłatnych imprezach - bez takich wodotrysków wokół najukochańszych sponsorów.
17-05-2015 | 15:11:33 | Autor: komor
Mi najbardziej spodobał się ten fragment imprezy kiedy to byla mowa o prezydencie Komorowskim. On również był jej sponsorem?
17-05-2015 | 15:15:13 | Autor: Tomasz
W obecnych czasach ilość osób hatejących jest miarą sukcesu. Jeśli kogoś intryguje wielkość kwot wydanych na imprezy i ilość pieniędzy otrzymanych od sponsorów to polecam zrobić taką imprezę i przekonać się na własnej skórze.
17-05-2015 | 15:29:33 | Autor: SFX
kukiz.
byłbyś spokojniejszy, gdybyś w czasie imprezy posłuchał, że wyniki będą nie wcześniej niż w poniedziałek... otworzyłbyś stronę tego dnia i je ujrzał. po co więc wcześniej ich oczekiwałeś?
komor.
czy nie mogę informować o wyróżnieniu jakie otrzymaliśmy w październiku? dyplom od Prezydenta Polski, bez względu na to czy stałby za tym kukiz, duda czy komorowski, kaczyński lub ogórek i każdy inny byłby dla mnie równie ważny, a obecnie uznaję go za najwyższe dotąd docenienie działań na rzecz "upowszechniania kultury fizycznej wśród polaków".
nie wyrażam publicznie informacji o swoich poglądach, a przy organizacji różnych inicjatyw współpracujemy wspólnie z wieloma dla siebie opozycyjnymi środowiskami. wyznaję zasadę, że każdy z nas powinien głosować - czyli spełniać swój obywatelski obowiązek - wybór zaś ma wynikać z jego własnych przemyśleń.
jeśli uważasz że nasze imprezy są upolitycznione... trudno. żal... może więc powinniśmy zapraszać oficjalnych gości, by to odpolitycznić?
17-05-2015 | 15:36:34 | Autor: SFX
ponowię też kilka technicznych informacji związanych z wynikami i powiem, dlaczego w innych dużych imprezach mogą być "od ręki", a u nas tego nie robimy:
- w każdym biegu macie już przyporządkowany sobie numer startowy
- nie wiemy ostatecznie kto z was pojawi się na starcie
- dopiero w biurze zawodów przyporządkowujemy konkretny numer czipa do numeru startowego
- dodatkowo do listy uczestników wpisują się zupełnie nowe osoby niemal do samego startu
- mimo to zabiegamy, by start odbywał się bez opóźnień
- nie stosujemy sprzętu elektronicznego - komputerów, gdyż byłoby to mocno utrudnione z racji choćby braku dostępu do ogólnego źródła energii
- jeden komputer nie wystarczyłby do ogarnięcia i wprowadzenia ponad 800 wpisów w biegu trwającym 16-18 minut (już wtedy zaczynają wbiegać uczestnicy"
- mierzony czas netto oznacza, że wyniki mogłyby powstać najwcześniej po wbiegnięciu ostatniego zawodnika na metę - oczywiście zakładając, że ponad 800 osób będzie poprawnie wprowadzonych do systemu
17-05-2015 | 15:44:01 | Autor: SFX
Jednocześnie zapewniam Was, że już dziś konsultujemy wiele alternatywnych rozwiązań na sezon 2016.
Chcemy w dalszym ciągu rozwijać nasze działania, a bez nowych pomysłów i trafnych decyzji to nie byłoby możliwe.
Leśna Piątka jak i inne nasze biegi będzie ewoluowała. Czy zrobimy to dobrze - czas pokaże.
Akcja FB była też nie tylko możliwością zaprezentowania partnerów, jest to jeden z efektywniejszych środków przekazu, który trafia z informacją do coraz nowszych osób... myślę, że bez niego Leśna Piątka nie nabrałaby takiego rozgłosu. Świetnym tu przykładem jest też Kolorowy Bieg, który dotarł w szerokie kręgi zainteresowania właśnie dzięki sprawnym działaniom na FB.
W końcu wciąż zależy nam na ekspansji.
To czy ktoś będzie ją oceniał jako chęć autoprezentacji, lansu czy w końcu sposobu na moje prywatne zarobkowanie pozostanie w waszej własnej ocenie. Każdy mierzy swoją miarą i widzi to, co chce widzieć - tego nie zmienię.
17-05-2015 | 16:13:16 | Autor: Grażyna
Piękna IMPREZA,cudna SCENERIA , pomysł REWELACYJNY !!! WIELKIE DZIĘKI MICHU, że mogę się cieszyć wraz z rodziną uczestnictwem w niej.BRAWO,BRAWO....BRAWO !!!
A tym,którzy zapomnieli zajrzeć do swoich szarych komórek i sprawdzić,czy aby zanadto się nie "wygładziły" polecam TOMOGRAF lub REZONANS.
17-05-2015 | 17:07:42 | Autor: kukiz
wlaczylem dziś fb rano i zobaczylem na nim zaproszenie do lajkowania i udostępniania bo bez tego nie będzie wyników. Nie odkrecajcie kota ogonem. Komunikat był jasny: będzie tyle i tyle likow i udostepnien to pokażecie wyniki. Kiedy zobaczyliscie bunt to woda sodowa Wam się cofnęła i napisaliscie, że wyniki tak czy inaczej się pokażą. Kazaliscie by Was lubiono i udostępniano bo jak nie to nie będzie wyników. Woda sodowa uderzyła Wam do głowy? !
17-05-2015 | 17:25:21 | Autor: kukiz
a co do wyników na żywo. Wszystko jest możliwe. Dziś technika nie daje ograniczeń. Są imprezy biegowe na 10 razy więcej osób i można to zrobić. Bez sensu ukladanie bajek o braku możliwości. Możliwości są tylko kosztują - trzeba 2-3 laptopow z dobrymi bateriami i ludzi, którzy je obsłużyć potrafią. Wolontariusze widać nie mają ochoty. Ja też gdybym miał odpowiedni system pomiarowy to bym się nie zgodził by go za darmo udostępniać. Takie systemy pomuarowe są w Koszalinie. Tylko, że jak Michał się sadzi po sadach z TKKFem to Ci nie mają zamiaru mu pomagać. A ten probuje tworzyć ideologię o rzekomych brakach możliwości. Ehhh ta polityka a tłum łyknie co im się rzuci.
17-05-2015 | 17:57:40 | Autor: SFX
hahaha... a świstak siedzi i zawija je w te sreberka... idę przeliczyć zyski :), za każdą bzdurę biorę zeta :), będę milionerem :)... bez odbioru :)... i pisałem to ja, jarząbek :)
17-05-2015 | 19:21:50 | Autor: Kamilkaj
A ja napisze jedno,pierwszy i może nie ostatni raz,...wczoraj wieczorem też miałem różne odczucia czytając "nową formę" publikacji wyników. Z racji tego,że jestem na etapie tzw "zawodnika"zawsze jestem ciekaw tego, które miejsce zająłem i w jakim czasie pobiegłem, ale zgadzam się z tymi,dla których czas publikacji wyników nie ma znaczenia. Na pewno nie jest to element najważniejszy tego czym jest L5... dla mnie L5 to coś więcej niż wyniki. Myślę,że większość z nas, podobnie jak ja,nie ma pojęcia jak organizuje się taką imprezę,tym bardziej,że jej rozmiar ludzki i nie tylko jest coraz większy....Panie Michale-choćbym miał tydzień,miesiąc czekać na wyniki nie zmieni to faktu iż,.... jestem Duuuumny z tego,że taki bieg jest u mnie w mieście,że są tacy ludzie jak Pan,któremu się chce, jestem Duuuuumny, że mogę brać w nim udział, że mogę się tym chwalić przed znajomymi z innych miast...być częścią czegoś Taaaakiego jak L5!!! DZIĘKUJĘ!!!
17-05-2015 | 19:41:56 | Autor: Uczestniczka L5
Przyłączam się do wypowiedzi poprzednika.To miała być tylko ZABAWA a jest SUUUUUPER ZABAWA i też jestem dumna z uczestnictwa.
A "nożyce" już się ujawniły i baaaardzo mi ich żal !!!
17-05-2015 | 19:44:19 | Autor: Uczestniczka L5
Przyłączam się do wypowiedzi poprzednika.To miała być tylko ZABAWA a jest SUUUUUPER ZABAWA i też jestem dumna z uczestnictwa.
A "nożyce" już się ujawniły i baaaardzo mi ich żal !!!
17-05-2015 | 20:08:42 | Autor: henryk
Kolego martin nic nie przesadzilem jeżeli jesteś w stanie przebiec 25 km bez większych odznak zmeczenia to dopiero możesz zacząć trening na poprawe rekordow życiowych.
17-05-2015 | 21:32:21 | Autor: Poldek
Naprawdę nie możecie wytrzymać kilkudziesięciu godzin na podanie wyników?! Nikt nie zmusza kogokolwiek do udziału w tej inicjatywie. Są biegi za pięć dyszek, wyniki po godzinie. Nic tylko - biegać. Idźcie precz anonimowi komentatorzy cudzych wysiłków.
17-05-2015 | 21:50:02 | Autor: Tomek
Bieg to super fenomen na naszym terenie. Sam jako wolontariusz podczas biegów czuje że staję się częścią czegoś wspaniałego. Lubie spędzać czas na L5 bo zawsze mimo różnej pogody, stanu zdrowia czy hejerów wiem, że spotkam setki uśmiechniętych ludzi którzy wiedzą że przyszli na znakomitą imprezę aby spędzić super czas.
17-05-2015 | 21:57:15 | Autor: Tomek
Co do osób które są zawiedzione oczekiwaniem na wyniki to mogę zapewnić że najlepiej smakuje oczekiwanie na coś niż otrzymanie tego czegoś od razu. Jest pozytywna nerwówka w oczekiwaniu na wynik. Ja to nawet lubię. A do informacji pana który używa nazwiska muzyka którego sobie bardzo cenie to polecam się nie zadręczać i przestać korzystać z imprez ze stajni sfx bo po co wbrew sobie coś robić
17-05-2015 | 22:07:04 | Autor: Ania
Czytam i własnym oczom nie wierzę. Leśna 5 to jedna z niewielu darmowych inicjatyw biegowych Koszalina. Bieg dla wszystkich i każdego. Wystarczy tylko przyjść. Nie wiem skąd w tych komentarzach tyle jadu i zazdrości?! Nikt na siłę przychodzić nie musi. Kochani Leśni Biegacze zamiast pisać o pieniądzach i komercji może czas pomyśleć o chociaż minimalnym zaangażowaniu w organizację biegu. Bo brać udział, a następnie marudzić i skrytykować to mało eleganckie zachowanie.
18-05-2015 | 00:03:54 | Autor: Ania
Całym sercem jestem z moją imienniczką z komentarza powyżej.
A dodatkowo: nie rozumiem, po co obrzucać błotem organizatora bez powodu? Przyjemność w tym jakąś znajdujecie, czy co? Jak ktoś ma problem z darmowością biegu to niech w nim nie uczestniczy, przymusu nie ma.
18-05-2015 | 00:55:01 | Autor: mR. r
CZEPIACIE SIĘ ORGANIZATORÓW. JEŻELI SIĘ KOMUŚ NIE PODOBA TO NIE MUSI PRZYCHODZIĆ I BIEGAĆ A POTEM NARZEKAĆ. LEPIEJ NAPIĆ SIĘ PIWA, NAJEŚĆ SIĘ CIASTECZEK I SKOCZYĆ DO ZIMNEJ WODY ZAMIAST NARZEKAĆ
18-05-2015 | 13:30:30 | Autor: ArturArtimeaMaas
Dlaczego mam być miły/a i życzliwy/a wobec pana Michała Bielińskiego, kiedy to on zlekceważył mnie w sposób bardzo osobisty i bezczelny. Gdy w zeszłym roku przyjechałem po raz piąty moją rikszą na "te zawody" i poprosiłem o zrobienie mi zdjęcia przy mojej rikszy, to pan Bieliński wyraził na to aprobatę, ale pod warunkiem niewidocznego lub zasłoniętego mojego numeru telefonu na planszy reklamowej przytwierdzonej do rikszy: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1601139610139405&set=a.1492895994297101.1073741831.100007301448273&type=1&theater
18-05-2015 | 13:31:50 | Autor: ArturArtimeaMaas
Gdy zaproponowałem/łam moją ewentualną pomoc przy działaniach związanych z L5, to nastała cisza. Pan M. Bieliński to taki podły ignorant, który zataił moje dane w wynikach: http://biegnijmy.pl/artykuly/wyniki/wyniki/2014-09-11-KOSZALIN-Lesna-Piatka-2014-5km-KLASYFIKACJA-PUNKTOWA-MEZCZYZNI.pdf i po wielu moich prośbach nie chce mu się ich przywrócić do należytego stanu! Mój nr startowy to 945, 12 pozycja w klasyfikacji końcowej w roku 2014. Gdy wysłałem/łam panu Bielińskiemu zaproszenie do znajomych, to go nie przyjął. To jest po prostu skandaliczne i impertynenckie zachowanie! Wy macie jeszcze jakichś partnerów?!
18-05-2015 | 13:33:15 | Autor: ArturArtimeaMaas
Jesteście zgrają podłych naciągaczy, którzy próbują zbierać do słoika! Niczego ciekawego ani potrzebnego nie tworzycie! Jeździjcie rikszami jak ja i tak sobie dorabiajcie na swoje inicjatywki! Każdy rozsądnie myślący użytkownik kamerki sportowej może mieć o wiele lepszą frajdę z biegania, ... a ten serwis fb to administrują idioci! Zablokowali mi mój oficjalny profil: https://www.facebook.com/maas.artimea Na kolejne L5 to ja też sobie przyjadę swoją rikszą ze słoikiem w dłoni i będę dzwonić groszem o dobrowolne wsparcie życiowe mojej osoby w zamian za oglądanie wyników mojej pracy. A będą nimi prezentacje moich filmików biegowych z L5 i obrazy ręcznie przeze mnie malowane przedstawiające moje autoportrety.
18-05-2015 | 14:18:17 | Autor: ArturArtimeaMaas
Panie Michale Bieliński, to że jest pan "jakimś prezesem", to nie zwalnia pana z odpowiedzialności za swoje zachowanie i ustosunkowanie się wobec mnie jako uczestnika/uczestniczki imprezy, którą pan chce sobie "samemu kręcić". Równie dobrze ja lub każdy inny użytkownik kamerki sportowej, mógłby tutaj lub np. na fb ogłosić i zorganizować darmowy bieg "Koszalin~Morze z kamerką w biegu" lub jakąś tam "Leśną ZaDyszkę" z tym warunkiem, że każdy ewentualnie chętny uczestnik musiałby mieć swoją kamerkę sportową. Byłaby lepsza frajda niż jakieś tam czipy i podobne numery, ...i to bez żadnych sponsorów, partnerów, hałasowania w lesie, itp.
Nie wywyższaj się panie Michale-SFX, bo bez uczestników imprez, których "usilnie trzyma się pan steru", nie byłoby tyle pisania.
18-05-2015 | 14:58:52 | Autor: Piotr
Czy jest tu gdzieś obecny lekarz?
18-05-2015 | 15:06:33 | Autor: SFX
Słuchaj Arti.
Ulżyło? Jak tak, cieszę się... jeśli nie... wyżyj się jeszcze poniżej.
Wiedz, że przeczytam, ale nie skomentuję. Skoro i tak nie mam racji (bez względu na to co napiszę), wolę nie komentować :).
18-05-2015 | 15:11:19 | Autor: ArturArtimeaMaas
Oczywiście że rozumiem iż każdy ma prawo do kreowania "swojej działalności" wedle własnej wygody, ale wabienie i trąbienie o imprezie, że jest darmowa, że jest super i w ogóle "hiper fajna" atmosfera to nieprawda. Dobrą atmosferę wyczuwa się od ludzi, gdy są bezpretensjonalni.
18-05-2015 | 15:55:16 | Autor: Maciek
homo nie wiadomo się uaktywniło :D
18-05-2015 | 17:27:58 | Autor: Grażyna
".... A to feler,westchnął seler "
18-05-2015 | 18:14:27 | Autor: henryk
ci co sa spragnieni wynikow ,niech sobie zrobia kare chłosty i to teraz z rozgi z brzozy bo ma teraz moc nadzwyczajna .ja natomiast jeżeli wynik był słabszy od zalozenia karalem się 30 km trenigiem
19-05-2015 | 01:50:28 | Autor: Dawid
Piotrze, zamiast lekarza potrzebny byłby jakiś prawnik. Może gdyby sąd orzekł odszkodowanie za publiczne obrażanie i Pan Artur musiałby sprzedać swoją kamerkę sportową to by się grzeczniej zrobiło? Michale, jesli to jest takie istotne to ja proponuję, żeby ogłosić, że wyniki dla lubiących fb bedą na niedzielę a dla nie lubiących/nie mających na poniedziałek, żeby nie było niedomówień. Jestem za darmowymi biegami i za zbiórką od tych, ktorzy chcą dać. I żeby zabierać ze sobą stoper - wtedy czas będzie znany od razu i przez każdego.
19-05-2015 | 08:53:00 | Autor: Rafał
To niebywałe co się tu wypisuje. Kukiz
mamy tu wokół całkiem sporo lasów. Ubierz trampki , wez zegarek ze stoperem i leć. Wynik bedziesz miał natychmiast.
Zauważyłeś pewnie w necie , że jak chcesz obejrzeć jakiś filmik czy materiał to pojawia się komunikat
:DZIĘKI REKLAMOM OGLĄDASZ FILM ZA DARMO. Tu jest tak samo , czyli normalnie jest. Wyluzuj chłopaku.
19-05-2015 | 09:52:12 | Autor: ArturArtimeaMaas
Panie Dawidzie..., jeśli wypowiedzi dotyczą mnie, to uważam, że wskazane już jest ich nie anonimowe sygnowanie, aby z mojego punktu widzenia nie jątrzyć wśród ogółu.
Okazywaliście wzgardę i niechęć wobec zaakceptowania mojego biegowego stroju, teraz może jeszcze byście chcieli spróbować mnie upokorzyć za konstruktywne wyrażanie poglądów?...
Zaróbcie sobie uczciwie na kamerkę, a nie snujecie intrygę z wykorzystaniem mnie - biednego transwestyty i prostytutki w tle...
19-05-2015 | 10:26:01 | Autor: kukiz
Przekaz był wyraźny. Wyniki pojawią się po spełnieniu określonych warunków. Ich pojawienie się uzależniono od tego czy zalajkujemy sponsorów. Tylko ten jeden element nie był fair. Nic więcej. Po prostu kasa zaczyna przysłaniać oczy spontaniczności i wolności tego ruchu.
19-05-2015 | 10:55:40 | Autor: kukiz
Nie wyobrażam sobie by mój pracodawca warunkował wypłatę mojej pensji tym czy go zalajkuję w facebooku. Nieetycznym wydaje mi się oczekiwanie by ktoś lajkował kogoś tylko dlatego, że czeka na pensję czy tak jak tu - wyniki biegów.
19-05-2015 | 12:34:19 | Autor: SFX
kukiz.
fajnie się gada z anonimusem. ciekawe czemu tak się kryjesz pod fasadą? głupio Tobie? nawet artur ma na tyle odwagi żeby nie chować się pod płaszczykiem... nie tylko w internecie.
Gdybyś korzystał jedynie ze strony dedykowanej dla biegu - czyli http://5.biegnijmy.pl - nie miałbyś problemu z rzekomym warunkowaniem pojawienia się wyników. Strona Leśnej Piątki traktuje o Leśnej Piątce. W krótkiej relacji pojawiła się informacja o nich i w żadnym miejscu nie było ustalanych żadnych uzależnień od czegokolwiek.
Jesteś inteligentny na tyle, by to ogarnąć. Jednak grzebałeś, by dogrzebać się rezultatów wcześniej... więc trafiłeś na niebywałą okazję, która nie trafiła Tobie do gustu. I tyle.
19-05-2015 | 20:08:44 | Autor: Dawid
Arturze... nikt nie chce Ciebie tu upokarzać, denerwować, czy eliminować... to Ty przyjąłeś strategię zdyskredytowania Michała, i działań Jego grupy, w oczach pozostałych internautów ... Twoje wypowiedzi są niespójne, wysuwasz obietnice bez pokrycia... zachowujesz się jak niedowartościowane dziecko, które krzyczy: "zwróćcie na mnie uwagę!" za wszelką cenę, może tego nie dostrzegasz, że robisz z siebie błazna, a może wkalkulowałeś to sobie w akcję "kochajcie mnie", bo brak akceptacji, miłości (PRAWDZIWEJ), przyjaźni i poczucia wartości aż nadto jest widoczna - to wszystko się tak mocno z Ciebie wylewa...
kukiz. - od pracodawcy pensja Ci się należy jak psu miska, w DARMOWYM biegu musisz się liczyć, że na to nie zapracowałeś - to ktoś inny (wiele osób) pracowało na to, byś mógł zobaczyć wyniki, dziś, jutro, albo za pół roku... DAROWANEMU koniowi nie zagląda się w zęby...
19-05-2015 | 22:57:29 | Autor: Krzysztof
a moze kukiz to dżihadysta z desantu?
20-05-2015 | 09:29:17 | Autor: ArturArtimeaMaas
Oj, nie, ja nie robię z siebie błazna! Mam bardzo dobre wyniki biegowe, które jako jedyna osoba biegnąca i w ogóle jako pierwsza w historii L5 zaczęłam samodzielnie rejestrować całe swoje biegi kamerką, a poza tym wyglądam zdecydowanie korzystniej na tle innych uczestników i uczestniczek biegu, gdziekolwiek się tam tylko pojawię.
Oczekuję bezwarunkowego docenienia walorów mojego biegowo-seksy-zmysłowego i artystycznego ducha, bo jestem biednym transwestytą i prostytutką, bez rodziny i znajomych.
W zamian za moją obecność i prezentację moich zdjęć i filmików biegowych z L5 na ekranie usytuowanym w mojej rikszy, uprzejmie proszę ludzi dobrej woli o podarowanie mi pieniędzy do mojego słoika ustawionego naprzeciwko rikszy lub obok niego innych dóbr, które mogą mnie wesprzeć życiowo, ułatwiając mi samodzielne zmagania z codziennością.
Moja mama jest psychicznie chora, mam kontakt jedynie z tatą. Rodzice są w podeszłym wieku. Nikt nas nie traktuje poważnie i nie odwiedza od wielu lat.
20-05-2015 | 10:30:09 | Autor: kukiz
nic nie grzebałem. otworzylem facebooka i pojawil mi sie post z informacją, że wyniki pojawią się pod okreslonymi warunkami. Moja wielka wina że miałem zalajkowany profil biegnijmy.pl ? SFX to też anonim. Nie wiem czemu kocioł wygarnia garnkowi ;)
20-05-2015 | 11:08:42 | Autor: kukiz
Dawid - uścislę. W trakcie imprezy usłyszałem, że wyniki będą w poniedziałek. A potem na facebooku przeczytałem, że wyniki są gotowe ale pojawią się kiedy odpowiednia ilość osób zalajkuje i udostępni? Takie działanie jest niezgodne z regulaminem facebooka a już nie wspominam o zwykłej etyce. Mam kochać i lubić sponsorów bo jak nie to nie będzie wyników? Bronicie czegoś czego nie można wybronić ;) - i to Wasz problem. Ja tu tylko zwracam uwagę na błąd.
20-05-2015 | 22:39:28 | Autor: RG
Panowie, normalnie wam odbija. Posprzątajcie trasę, bo z nudów chyba te wpisy.
Jak się łatwo kogoś krytykuje, kiedy - zapewne - nie ma się własnych doświadczeń organizacyjnych. Biegam od 4 lat, głównie w regionie, są dobrze zorganizowane imprezy (w tym L5) i są katastrofy - jedno je łączy, prawie wszystkie są płatne. A jeszcze się czepiacie zbiórki do słoika, to już naprawdę bez komentarza. Wszyscy dostają wodę (kiedyś były też ciastka, ale było 5 razy mniej uczestników), dzieciaki upominki, losowanie nagród, profesjonalny pomiar czasu, koszulki dla regularnie biegających itd. wszystko za darmo. Taki bieg organizuje się rok naprzód: uzgodnienia, pozwolenia, dojazdy, czas, kasa i wiele innych.
Byłem na wszystkich L5, choć od roku dojeżdżam ponad 100km, dla mnie i mojej rodziny to wielka frajda i okazja do spotkań z ludźmi, którzy mają podobną pasję, no i brak ograniczeń wiekowych. Wyniki są drugorzędnę, choć idziemy zawsze na maksa. Zawsze w końcu się pojawią. Nie mam konta na FB...
20-05-2015 | 23:06:26 | Autor: ArturArtimeaMaas
Ok, żeby nie być posądzaną o czepianie się słoika, to wystawię słomkowy kapelusz na datki i znów ubiorę moje seksy gatki. Może ktoś zechce złapać mnie za nie w biegu i znów gumka pęknie jak ostatnio, podczas ostrej jazdy w rikszy? ;)
21-05-2015 | 06:59:10 | Autor: ArturArtimeaMaas
Tak... teraz już mogę przypuszczać, dlaczego pan Michał SFX Bieliński nie chciał utworzenia Biura Zawodów L5 w moim mieszkaniu przy ul. J. Matejki 14/2 w Koszalinie, ...może się bał, że jego "słoikowy biznes" podupadnie gdy ludzie pomyślą, że to jednak jest burdel?
Wkrótce jednak ten burdel na kółkach przyjedzie do ludzi, a będzie nim moja riksza, czyli wehikuł okryty ciemną materią, wewnątrz którego będzie można ujrzeć też i na większym ekranie przeszłość lub nawet przyszłość edycji biegów L5 i nie tylko L5, z perspektywy Artura Artimei Maas - Boga/Bogini nowej religii - Artimeizmu.
Sama ta Bogini, ten Bóg, będzie zapierdalał/a tuż obok wehikułu, na rowerku stacjonarnym, aby nadążyć z wytwarzaniem energii niezbędnej do zasilania ekranu!
Czy Pan Michał będzie zazdrosny o to, że mam lepszy pomysł od jego nocnej ściemki?..., bo gdy on marnuje energię, to ja ją wytwarzam, a ekran świeci Artimeizmem?
Tak, niech się pan Michałek uczy, czym jest "Artimeizm w boskich nogach...".
21-05-2015 | 13:19:36 | Autor: ArturArtimeaMaas
Pobiegnę darmo na wszystkich waszych imprach i zrobię Artimeizm ;)
21-05-2015 | 14:33:12 | Autor: ArturArtimeaMaas
Bardzo przepraszam, że dwa moje komentarze nieumyślnie zostały dodane podwójnie.
Używam bezpłatnego dostępu do internetu i co około godziny czasu muszę wpisywać captcha.
Po zwykłym odświeżeniu strony komentarz zamieszczany jest ponownie. Przepraszam za niedopatrzenie.
21-05-2015 | 15:04:33 | Autor: Piotr
Tak, tu jedynie potrzebny chirurg jest, niech obetnie co nie potrzeba, ...komu trzeba, bo chłop z niego żaden a i do baby (sorry) nie równać się mu.
22-05-2015 | 08:45:15 | Autor: martin
Kobieto/mężczyzno daj sobie spokój ze swoją wątpliwą autoprezentacją. Zrób sobie swoje zawody, zaproś ludzi i biegajcie nawet w samych majktach. możesz zbierać sobie kasę nawet do beczki czy wiadra. Nie podobaja ci sie zawody L5 to twój prywatny problem.
22-05-2015 | 10:01:42 | Autor: ArturArtimeaMaas
Proszę przestać zamieszczać wpisy mnie dotyczące od anonimowych osób!
Jeśli ktoś ma mi coś do zakomunikowania, to proszę na fb, osobiście lub na zawodach przed kamerką. Moje dane kontaktowe, adres domowy, itp. są chyba już powszechnie znane, Więc jeśli ktoś ma coś do mnie, to odważnie proszę, a nie takie "denne brudzenie i smarowanie".
To, że takie chamskie i prostackie wpisy anonimowe są tu dopuszczalne, to świadczy tylko o niezwykle niskiej kulturze administratorów tej strony!
Macie mało odsłon?!
Zbierajcie sobie do nocnika, jeśli się wam mój słomkowy kapelusz nie podoba!
Sprywatyzujcie sobie swoje imprezy, a nie głosicie jacy to jesteście wspaniali, bo wszystkich zapraszacie!
W zeszłym roku tuż przed zawodami, to nawet wody do picia mi odmawiali: https://www.youtube.com/watch?v=hOB6eWn9xwo
22-05-2015 | 11:23:31 | Autor: ArturArtimeaMaas
Serwis ciekawie prowadzony, ładna kolorystyka i w ogóle, ale jakaś taka straszna obojętność i nieżyczliwość wobec mnie się tu ciągle objawia...
Co to ma znaczyć?
Co byście chcieli abym zmienił/a w swoim zachowaniu, czy czymś innym, skoro sami jako pierwsi wobec mnie "odwróciliście się tyłem"?
Wyprostujmy nasze relacje.
Ja z biegów nie zrezygnuję, bo już ósmy raz brałam w nich udział. Mam ich nagrania.
Będę walczyć nadal o swoją pozycję i docenienie, dopóki diametralnie nie zmienię swoich planów.
22-05-2015 | 13:03:56 | Autor: ArturArtimeaMaas
Nigdy i nigdzie nie napisałam/łem, że nie podoba mi się inicjatywa zawodów L5. Nie mam najmniejszych zastrzeżeń odnośnie ich zorganizowania, numerów startowych, czipów i wyników dla "uczestników bez kamerki", (bo dla mnie, to chyba jedynie jest mi ona potrzebna) i tych na pewno jeszcze wielu innych ważnych kwestii, których teraz nie wymieniłam/łem, Mam zastrzeżenia wobec lekceważącego podejścia wobec mnie, jako uczestnika/uczestniczki: uwag wobec mojego biegowego stroju, niedocenienia mojej inwencji rejestracji biegów kamerką, braku odpowiedzi wobec chęci do pomocy w ewentualnych działaniach rozwojowych inicjatywy L5, obojętności i zdawkowego traktowania.
26-05-2015 | 17:01:11 | Autor: Krzysztof Ku
Konieczność lajkowania sponsorów jako warunek pojawienia się wyników uważam za wysoce dyskusyjny i nie OK. Obserwuję również w innych miejscach zachowania członków biegnijmy.pl i jednoznacznie widać, że organizatorom nie chodzi o bieganie i "fun" - tylko jest to bezpadonowa walka o kasę. Efekty są takie, że członkowie gfx rozpychają się krytykując konkurencję. Jakieś rozprawy odbywają się przed sądem, a biegacze muszą lajkować sponsorów. Panowie już dawno to nie jest bieganie dla przyjemności. To z daleka pachnie walką o kasę z Urzędu Miejskiego, sponsorów itd. itd. Gdyby chodziło o fun - to by nie było takich szopek.
26-05-2015 | 20:10:32 | Autor: SFX
krzysiu.
Przeczytaj siebie ze zrozumieniem i sprawdź, gdzie piszesz nieprawdę, nie mówiąc o kłamstwie.
Rozprawy? Brak radochy z biegania? Kiedy?
Kasa?
Zawsze rządziła tym światem, tylko albo się chce ją wydawać z głową, albo po łepkach. Albo działa się społecznie, by pozyskane środki służyły realizacji celu, albo są celem w realizacji. Myślisz, że da się ogarnąć ponad 6000 uczestników rocznie za darmo? Zerknij na zbiorki.gov.pl, tam wymienionych jest tylko kilka wydatków, kropla w morzu potrzeb.
W tym roku odczuliśmy diametralną poprawę w dotacji publicznej - otrzymaliśmy na 12 biegów 10.000 zł (średnio 800 zł na bieg), rok wcześniej mieliśmy 0 zł.
Nocna Ściema uzyskała w 2015 - 15.000 zł, w 2014 - 11.200 zł, a w 2013 - 15.000 zł. Nie finansujemy się z opłat startowych, poza kilkoma wyjątkami, które są dużo kosztowniejsze od własnych możliwości i pozyskanych funduszy.
Naucz się doceniać innych w Twoim bliskim otoczeniu, zanim będziesz wyceniał działania społeczne.
27-05-2015 | 11:39:05 | Autor: gość
Arti...coś tam... Daj już spokój pajacu, wszyscy mają już cię dość. Nikt nie jest zainteresowany twoją żałosną osobom a ty nie możesz się z tym pogodzić. Nie moja wina i innych NORMALNYCH ludzi, że rodzice cię nie kochali... Pretensje mniej do nich ! Ja przyłączam się do tych pretensji. DLACZEGO NIE UŻYWALIŚCIE PREZERWATYW??!!??
27-05-2015 | 13:34:44 | Autor: Krzysztof ku
Zbiórki sam proponowałem Michałowi już rok temu w maju na unijnym biegu przy Politechnice - jako formę luźnego pozyskiwania środków - więc jednoznacznie jestem za tym na TAAAAK. Na finansach się znam - nikt mi nie musi tłumaczyć co - i że kosztuje. Doceniam to co robicie - i chciałem powiedzieć, że należę do wąskiego grona, które jest dokładnie na wszystkich biegach... Ale... Ale proszenie o lajkowanie sponsorów było bardzo dyskusyjnym pomysłem - szczególnie, że komunikat jasno wskazywał, że jest to warunek pojawienia się wyników. W tej jednej kwestii zdania nie zmienię. I chyba podobnie jak do wielu innych osób, które odważyły w tej kwestii się odezwać - mamy do tego prawo? ;) Co do całej reszty to nawet czasami jak mam siły i wolny czas to pomagam znieść betonowe klocki po imprezie - jest to jednoznaczny mój wyraz poparcia dla całej inicjatywy. Ale chyba mogę zwrócić uwagę jak mi się coś nie podoba? Wy moglibyście też umieć przyznać się do błędu a nie bronić sprawy jak Częstochowy...
27-05-2015 | 13:55:58 | Autor: SFX
krzysiu.
Zupełnie inaczej brzmi to w formie, którą teraz przekazujesz. Czy bronię kwestię FB i lajków? Bronię tłumacząc jaki był jej zamysł... a wyszło jak wyszło.
Z pewnością nie powtórzyłbym tego ponownie, a przynajmniej sformuowałbym działanie w inny sposób, by nie było konieczności tłumaczenia się z niego. Więc jeśli Tobie i kilku osobom zależy na oświadczeniu o błędzie - TAK BYŁ TO BŁĄD, który tylko wprowadził w Was chęć konfrontacji bez wsłuchiwania się w zamysł i cel działania (co już zostało wyżej napisane). Wiele słów padło z kilku stron, myślę, że niepotrzebnych i nieuprawnionych oraz w moim odczuciu bardzo niesprawiedliwych i krzywdzących.
Trudno mi też wyjaśnić kwestię krążących bzdur na temat naszych działań, które trafiają w różne kręgi, a także tutaj i są wyssane z palca.
Z dodatkowych nowinek, tak już prywatnie... koszulka L5 jest w przygotowaniu i będzie zrealizowana wraz z bieżącą serią żółtych Rozbieganego Koszalina.
27-05-2015 | 14:08:09 | Autor: Krzysztof Ku
Poprzedni mój przekaz był pochodną tego, że to lajkowanie przeważyło czarę - w mojej opinii nastąpiło przegięcie, które coś fajnego i pozytywnego - skierowało w pogoń za kasą - nawet warunkując pojawienie się wyników od lajkowania. Lubię niektórych sponsorów (np. Twojego brata, czy Atom i innych) - ale na boga nie powinien nikt mi stawiać oczekiwań bym ich lajkował - to powinna być moja suwerenna wola - bez naciskania. A o koszulkę wcześniej nawet nie śmiałem prosić bo uważałem, że to dla Ciebie koszty i nie chcę Ci ich zwiększać bo masz ich dużo a bez koszulki można żyć... Dokładnie z tego powodu nigdy o nią nie poprosiłem... I to też był pewien ukłon w Twoim kierunku - nie obciążać Ale kiedy pojawiła się puszka i zbiórka to pomyślałem, że to spowoduje poprawę finansów i już koszulką nie przeciążę kosztów. A poza tym koszulki są fajne i od razu dają znać -> stały bywalec ;)
27-05-2015 | 22:27:07 | Autor: ArturArtimeaMaas
Dlaczego są tu tolerowane obraźliwe i chamskie komentarze od anonimowych autorów?! Przez takie pobłażanie chamstwu, ten serwis staje się takim miejscem prowokacji do negatywnego nastawienia wobec kogoś, czegoś... i wyzwala negatywne emocje.
Panie Michale Bieliński, uprzejmie proszę o wyczyszczenie anonimowych wpisów o obraźliwym charakterze.
Ktoś ma coś do mnie, to niech się podpisze imieniem i nazwiskiem, albo pobiega ze mną na wyścig w L5...
Pomysł, projekt, wykonanie
Copyright © 2017
by